TJENESTE

VIL DU BIDRA?

Menigheten er bygget på mennesker som gir av sin tid og energi- slik kan arbeidet i menigheten vokse videre. Ønsker du å bruke dine gaver og talenter? I Lillesand misjonskirke finner du en rekke muligheter til å bidra – vi har bruk for deg.

Her er eksempler på områder hvor du kan bidra i: Gudstjenester, barn, ungdom, musikk, bønn, praktisk eller teknikk. Har du lyst til å bidra med noe annet enn det som står nevnt her? Ta kontakt, så finner vi en oppgave som passer for deg.

Skulle det være slik at du ikke har anledning til å være i en tjeneste akkurat nå, så er du selvsagt velkommen til å være en del av fellesskapet likevel!

Meld din interesse til Lars Martin Torp på tlf. 930 88 361 eller send en mail til post@lillesandmisjonskirke.no

freely-24773-(3)